Prosba k tematu Re: csfonty

Vladimír Solnický {Vladimir Solnicky} <vs@utia.cas.cz> vs at utia.cas.cz
Mon Jul 22 16:47:30 CEST 1996

On Fri, 19 Jul 1996, Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wrote:

> V CS-fontech je to problem s ",,", ale mam pocit, ze tato ligatura jiz v
> soucasne verzi neni. Zkuste si v CS-fontu napsat ,,pokus`` a \uv{pokus} a
> ve velkem zvetseni si prohlednete rozdil.

Minimalne v instalaci, kterou pouzivame na Unixu, tato ligatura (obdobi
brezen -- kveten tohoto roku) neni vyse zmineny slitek obsazen. Velice by
se mi ale hodil (mam ve zvyku nkto psat uvozovky do textovych souboru) a
tak se chci zeptat:

Mohl by mi nekdo, prosim, poradit, zda (a pokud ano, tak jak) se da
PlainTeX a LaTeX2e donutit k tomu, aby znaky dvojici znaku ,, nahrazoval
znakem \quotedblbase, pripadne aby trojici znaku ... nahrazoval prikazem
pro tri tecky?

Dekuji velice za jakoukoliv nabidnutou pomoc.

S pozdravem V. S.

P. S.  Kdyz uz sem pisi, tak: Vyslovuji obdiv a podekovani vsem autorum
instalace CsTeXu pro Unix -- teprve ted jsem byl donucen pouzivat to, co
jsem pomahal instalovat a vse beha jedna basen a v podstate tak, jak si
predstavuji.

Vladimír Solnický, ÚTIA AV ČR, Pod vodárenskou věží 4,
182 08 Praha 8-Libeň, +42 2 6605/2364, telefax: +42 2 6884677,
vs at utia.cas.cz, http://www.utia.cas.cz/user_data/vs/vs-home-cz.html