Porovnavani \mark-u

arnost arnost at uivt.cas.cz
Wed Jan 31 23:09:35 CET 1996

 >Sender: owner-csTeX at cs.felk.cvut.cz
 >Date: Wed, 31 Jan 1996 13:17:42 +0100
 >From: "Mgr. Martin Kucera" <KUCERA at matnw.upol.cz>
 >
 >Vazeni kolegove,
 >mam nasledujici problem. V dokumentu mam na kazde strance jednu ci
 >vice znacek vytvorenych prikazem \mark{\number\bod}, kde \bod je count
 >zvetsujici se o 1 po kazde znacce. Potrebuji, aby se mi zahlavi
 >tvorilo v zavislosti na poctu znacek na strance, tj. aby pokud je tam
 >jedna znacka, bylo v zahlavi jeji cislo, pokud jich je tam vice, aby
 >v zahlavi bylo prvni a posledni cislo. Stale se mi vsak nedari
> [...]

trosku mne to pripomina dva problemy, ktere jsem resil pred rokem,
prvni byl, aby poznamky pod carou byly cislovany na kazde strance od
jednicky, druhy, aby * * * (takovy ten oddelovnik co se obcas pouziva)
byly posazeny stridave trochu vpravo a trochu vlevo dle sudosti a
lichosti stranek. nakonec jsem to resil na dva prubehy (v prvnim se
poznamenalo, kde objekt opravdu je a v druhem se dle toho umistil) da
se pochopitelne vymyslet spousta protikladu, kdy to nefunguje, ale v
praxi jsem nenarazil ani na jeden

arnost