Porovnavani \mark-u

Mgr. Martin Kucera KUCERA at matnw.upol.cz
Wed Jan 31 13:17:42 CET 1996

Vazeni kolegove,
mam nasledujici problem. V dokumentu mam na kazde strance jednu ci
vice znacek vytvorenych prikazem \mark{\number\bod}, kde \bod je count
zvetsujici se o 1 po kazde znacce. Potrebuji, aby se mi zahlavi
tvorilo v zavislosti na poctu znacek na strance, tj. aby pokud je tam
jedna znacka, bylo v zahlavi jeji cislo, pokud jich je tam vice, aby
v zahlavi bylo prvni a posledni cislo. Stale se mi vsak nedari
porovnavat \firstmark a \botmark. Existuje nejaky zpusob, jak
zjistit, zda tato cisla jsou stejna nebo ruzna? Zatim ho marne hledam.

*       (   ||   )                    Martin Kucera                 *
*        \/~||~\/                     KAG PrF UP Olomouc            *
*           ||                        Czech republic                *
*           ||                        kuceram at risc.upol.cz          *