CS latex in W95 (jeste jednou)

milan at tmapy.anet.cz milan at tmapy.anet.cz
Mon Jan 8 07:52:19 CET 1996

Sam se pta, ...

Po odeslani dotazu jsem jeste zkousel, zda to neobjevim sam, podarilo se!

Chyba byla v hplj600.cnf (muze se jmenovat i jinak) --- stacilo dopsat spravny
mod pro metafont
/fm:hpljiv
Ale chtelo to nahradit i starou verzi mfjob-u, s tou puvodni to odmitalo pracovat,
resp. mfjob NENASEL (proc?) adresar zadany v MFINPUTu a hledal default
\emtex\mfinput
a ja si ho zrovna pojmenoval \cstex... Novy mfjob to jiz nedelal.

Kdyz uz jsem byl uspesny, rozhodl jsem se upgradovat i dalsi prg, a to dvidrv,
dvihplj, dviscr... A opet: tentokrat dvidrv.exe nenasel dvidrv.err, to se mi zatim
nepodarilo vyresit jinak, nez nehrani prislusneho dvidrv.err do \emtex\data
(no, takovato reseni nesnasim --- neda se to nejak nastavit?).
Pak uz jen par hodin ladeni (netusil jsem ze se meni vetsina ;-) parametru, ktere
pouzivam (hlavne umisteni vice stran na listu)).
Pozn. k par hodinam: pro urychleni doporucuji nepouzivat nevedomne default jednotky
(palce) misto chtenych mm, dela to potom totiz trochu neco jineho nez clovek
predpoklada.

Az na to dvidrv.err jsem zatim spokojen.

Pavel Lisy
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.         tel. +42 49 619392
 |__     __|              Skroupova 957         fax. +42 49 619122
    |   |                 Hradec Kralove        E-mail: milan at tmapy.anet.cz
   M A P Y                500 02
    |___|                 Czech republic
                          Europe