CS latex in W95 (jeste jednou)

milan at tmapy.anet.cz milan at tmapy.anet.cz
Sun Jan 7 18:06:16 CET 1996

Dekuji vsem za rady, nejlepe mi pomohla tato:

>   Popisu vam, co jsem udelal ja na svem pocitaci doma:
>     1. Sehnal jsem si emTeX verze 4a a metafont verze 4a.
>     2. Nemenil jsem adresarovou strukturu, ale prekopiroval soubory
>        z distribuce emTeXu a metafontu do adresaru, jak jsou
>        usporadany v CSTeXu 94. Myslim, ze slo v podstate jen o exe
>        soubory (tex386, mf386, emx) a soubory .poo.
>     3. Sehnal jsem rsx extender a nakopiroval ho do stejneho
>        (bazoveho) adresare.
>     4. Vygeneroval jsem znovu formaty.
>     5. Vse by od teto chvile melo chodit jak pod DOSem tak pod
>        Windows, protoze tex386 i mf386 poznaji automaticky, zda bezi
> [...]

Vysvetlim proc:

Jsem zvykly pracovat s csTeXem '94, toto mi tuto moznost nechava!
1. Postup vyzaduje stazeni dvou souboru z ftp tex4x.zip a mf4x.zip
   (kde 4x je 4a, 4b, ...), rozbaleni tex386, mf386, emx.exe a rsx.exe (posledni dva jsou
napr. v baliku emxrsx.zip) a nakopirovani do adresare texu
    ( resp. *.poo > BTEX(MF)INPUT ).
2. generovani formatu v texu (adr. start\initex.bat = velmi jednoduchy vyber z menu)
3. generovani formatu v metafontu (adr. mfinput\bas.bat, pred tim nutno nastavit promennou
   prikazem 'set METAFONT=mf386' dle pouziteho metafontu)

Dohromady prace na pul hodiny (kdyz se na to po dvou dnech prace prijde) a muzu pracovat stejnym
zpusobem jako pred tim. Navic je prace _postatne_ rychlejsi!?
DOPORUCUJI vsem!

Jedina chybka na krase je v tom, ze mi pri tisku pro hplj4 (tj. 600dpi) nefunguje automaticke
generovani novych fontu (pro 300dpi jsem to jeste nepotreboval). Zastavi se to u prvniho fontu
na hlasce:
Output written on cscsc10.240 (...)
This is GFtoPK, Version 2.0 [1h]
Cannot open input file cscsc10.480

Input file [cscsc10.gf] =
a nechce to jit dal. Kde muze byt chyba? Ve verzich GFtoPK, mfjobu, ...?
Nebo souborech *.cnf ci *.mfj.
Uvitam i naznak cesty k reseni.

Pavel Lisy