CS latex in W95 (resp. LINUXu)

Jan Kucera kucera at physik.tu-cottbus.de
Thu Jan 4 13:27:36 CET 1996

On Thu, 4 Jan 1996, Jiri Novak wrote:

> Dobry den,

> K tomu bych rad upozornil na jednu malickost. Vse probehne OK az na instalaci
> podpory X-windows. Do prislusneho adresare se nahraji ceske fonty a vytvori
> se prislusny soubor s jejich jmeny (tusim ???\misc\fonts.dir). Zde je problem,

V instalacnim skriptu jedne z verzi cstools (tusim 0.18) byla chyba, o
ktere Yenya vi (pokud si na prislusnou diskusi na linuxovem listu dobre
vzpominam) a pokud ji dosud neodstranil, patrne tak casem ucini. Ja sam
mam ceske X-fonty nainstalovane "rucne" do adresare .../misc8859-2, ktery
jsem pridal na prvni misto do seznamu fontovych adresaru v XF86Config, coz
funguje k me spokojenosti...

> on se nevytvori pridanim novych fontu, ale prepisem puvodniho a X-windows
> nasledne nemohou nalezt nektere potrebne fonty a vubec nenastartuji (nenaleznou
> font 'fixed'). Tento problem zde jiz nekdo hlasil loni, ale odpoved jsem
> tenkrat nezaregistroval.
> Ceska klavesnice chodi, ale nepodarilo se mi ji spustit pot tcsh. Nevite nekdo,
> jak na to?

Sam texuji vyhradne pod X-windows, kde pouzivam(e) bud emacs nebo
pocesteny xtexshell, takze nevim :-)

Honza Kucera