CS latex in W95 (resp. LINUXu)

Jiri Novak xnovakj3 at cs.felk.cvut.cz
Thu Jan 4 12:32:53 CET 1996

Dobry den,

> /PUB/linux/... Dale potrebujete cstools (ceskou klavesnici, fonty pro
> X-Windows, pro konzoli..., popr. pocesteny xtexshell) dale napr. prohlizec
> dvi pro konzoli, pokud byste nahodou nechtel X-windows, atd. Vetsinu
> naleznete na brnenskem serveru. a veskere instalacni prace spojene s
> instalaci TeXu (ve slackware) pro X-windows, pocestenim linuxu, instalaci
> pocesteni TeXu (vse vcetne cteni prislusne dokumentace) by nemely zabrat
> vice jak pul hodiny.

K tomu bych rad upozornil na jednu malickost. Vse probehne OK az na instalaci
podpory X-windows. Do prislusneho adresare se nahraji ceske fonty a vytvori
se prislusny soubor s jejich jmeny (tusim ???\misc\fonts.dir). Zde je problem,
on se nevytvori pridanim novych fontu, ale prepisem puvodniho a X-windows
nasledne nemohou nalezt nektere potrebne fonty a vubec nenastartuji (nenaleznou
font 'fixed'). Tento problem zde jiz nekdo hlasil loni, ale odpoved jsem
tenkrat nezaregistroval.
Ceska klavesnice chodi, ale nepodarilo se mi ji spustit pot tcsh. Nevite nekdo,
jak na to?

								Jiri Novak