Editor s cestinou pro DOS s CGA

Jan Kucera kucera at physik.tu-cottbus.de
Mon Jan 15 13:17:23 CET 1996

Dobry den!

dotaz sice primo nesouvisi s TeXem, ale myslim, ze rada zkusenych TeXistu
mi bude moci poradit. Ceka mne ted rada dlouhych zimnich veceru, kdy budu
TeXovat (tj.predevsim psat) mj. i cesky pod M$-DOSem na laptopu 286 s CGA
(640x400) grafikou. K tomu by se mi velmi hodil (radeji jednoduchy a/nebo
emacs-compliant) freeware editor s ceskymi fonty, pracujici v grafickem
rezimu, ktery by se dal stahnout po siti. Ma nekdo nejakou radu? (rady
typu "kupte si T602" nepotrebuji, mam v Praze nekde v supliku legalni
exemplar obstarozniho ChiWriteru)

Za veskere rady a projevi soustrasti dekuje presvedceny linuxak

Honza Kucera