Chyba (em)TeXu?

Tomas Mraz XMRAZ at cslab.felk.cvut.cz
Mon Jan 8 10:42:04 CET 1996

Ahoj,

  pri sazbe casopisu Ericova Alej jsem narazil na nasledujici podivne
chovani emTeXu.
  Potreboval jsem vysadit do velmi dlouheho vboxu clanek a jeste pri
sazbe odstavcu pouzivat \hangindent.
  Text vypadal asi nasledujicim zpusobem:

  \vbox{
  ....Nekolik odstavcu obycejneho textu
  {\it
    \hangindent=0.3\hsize\hangafter=5

    \hangindent=0.3\hsize\hangafter=0

  }
  ...Opet nekolik odstavcu obycejneho textu
 }
 Jenze co se nestalo. Ackoli jsem uvedl v celem tomhle textu pouze
tyto 2 \hangindenty, vysazeny vbox po zlamani pomoci \vsplit vypadal
tak, jako bych kdesi za onim zvyraznenym textem pouzil tytez dva
\hangindenty jeste jednou. Muzete mi to nekdo vysvetlit? Problem jsem
odstranil tak, ze jsem misto uzavreni zvyrazneneho textu do skupiny
pouzil prepnuti pomoci \rm zpet do normalniho fontu.

                                                S pozdravem,
                                                         Tomas Mraz