Problem s czech a slovak.sty

Tomas Mraz XMRAZ at cslab.felk.cvut.cz
Mon Jan 8 10:32:08 CET 1996

  Ahoj,

  potreboval bych poradit s nasledujicim problemem, ktery mi nastal
pri sazbe casopisu Ericova Alej.

  Potreboval jsem prepnout vzory deleni z cestiny na slovenstinu.
Pouzivam jiz nove ceske vzory deleni (z roku 95). Pokusil jsem se to
vyresit nasledujicim zpusobem:

   \input czech.sty
   ...cesky text
   \input slovak.sty
   ...slovensky text
   \czechTeX
   ...cesky text
   \bye

Jenze tohle bohuzel nefungovalo. Po prepnuti zpet do ceskeho jazyka
zrejme nedoslo k prepnuti vzoru deleni, protoze pokud jsem nepouzil
'\input slovak.sty' a cele vylamal pouze s pocatecnim '\input
czech.sty' bylo vse v poradku a TeX nehlasil zadne podtecene hboxy.
Jakmile jsem ovsem uvedl i samotne makro \czechTeX TeX zacal delit
zjevne spatne, protoze se objevily podtecene hboxy i tam, kde predtim
nebyly.
                                      Predem diky za kazdou radu,
                                                      Tomas Mraz