zostihlenie csTeX95,96 instalacie

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Mon Feb 26 14:21:12 CET 1996

On Fri, 23 Feb 1996, Vaclav OCELIK wrote:

> Rad by som realizoval urcite zostihlenie instalacie csTeXu95,96. Tych
> 40 MB je ozaj trochu vela. Moja otazka znie. Mozem pouzit obsah
> suborov v adresari EMTEX\REMOVE na odmazanie urcitych skupin
> programov a dat?
>         Moja, mozno naivna predstava je, ze ak napriklad odmazem vsetky subory,
> ktorych zoznam je v EMTEX\REMOVE\os2.rem zbavim sa vsetkych suborov
> urcenych pre OS2, pricom moja instalacie pre DOS ostane funkcna. Je
> to tak?

Vubec to neni "naivna predstava", skutecne jsem ty soubory os2.rem (resp.
386.rem) vytvoril proto, abych snadno z disku odstranil vse, co je pouze
pro OS/2 a tudiz v DOSu nadbytecne (resp. co je na strojich 286 a horsich
nepouzitelne). Informace o tom jsem vlozil do emtex\doc\czech\codelat.txt
a do emtex\doc\cfg.doc.

V techto dokumentacnich souborech muze byt chybne uveden priklad pouziti
prikazoveho radku. Spravne ma byt:

emremove g:\textproc\emtex\remove\os2.rem g:\textproc

Uvedeny preklep bude opraven v nejblizzi dobe.

Petr Olsak