epsf.sty

Petr Sojka sojka at daeron.fi.muni.cz
Thu Feb 22 18:23:01 CET 1996

"Vaclav OCELIK wrote:"
:
: dostupnou na CTAN/info/epslatex.ps (teda presnejsie povedane v Brne
: na tomto miesta pred nejakym casom bola, teraz tam uz nie je. Asi ju
: niekam premiestnili. Vyhladavanie vsak stale ukazuje na toto miesto.
: Asi treba chvilu pockat, kym sa vsetko utrasie)

Jak nekteri zpozorovali, po dobu problemu s radicem diskoveho
pole byl docasne vystaven stary disk s neuplnym CTAN.
Problemy byly odstraneny, do zitrka budou dozrcadleny
soubory z poslednich dnu.

Zdravi
Petr Sojka

: V spominanej prirucke je tiez velmi
: dobre ukazane, ako mozno umiestnovat viac obrazkov vedla seba s
: roznymi kombinaciami popisov k obrazkom.  Pre pisanie odbornych
: "camera ready" textov skvela vec!
: Myslim, ze posledna verzia 1.7 z 11.2.1996 este v Brne nie je, ale sa
: tam coskoro urcite objavi. Ja som si ju stiahol z  ftp.tex.ac.uk.
:
: Zdravi
:
:                                         Vaclav Ocelik