epsf.sty

Vaclav OCELIK ocelik at saske.sk
Thu Feb 22 13:22:36 CET 1996

> Zdravim,
> prosim o radu, ako zabezpecit pri vkladani suborov vo formate EPS
> pomocou  epsf.sty aby obrazok mal pozadovanu velkost (najlepsie
> v mm alebo cm). Existuje tam sice skalovanie pomocou \epsfxsize
> a \epsfysize, ale tam treba zadat nie konecnu velkost, ale
> pomer (kolkokrat zvacsit existujuci obrazok).
>
> Budem vdacny aj za dalsie tipy na vkladanie EPS do texty.
>
>                                                        Ivan Kohutek

Ivan,

 v suvislosti s prechodom na csLaTeX2e Vam doporucujem pouzivat
balik graphicx, ktory dokaze so subormi *.eps robit "velke" kuzla.
Naviac je velmi dobre zdokumentovany napr.  priruckou
       "Using EPS Graphics in LaTeX2e Documents"
                                  od K. Reckdahla
dostupnou na CTAN/info/epslatex.ps (teda presnejsie povedane v Brne
na tomto miesta pred nejakym casom bola, teraz tam uz nie je. Asi ju
niekam premiestnili. Vyhladavanie vsak stale ukazuje na toto miesto.
Asi treba chvilu pockat, kym sa vsetko utrasie)

V spominanej prirucke je tiez velmi
dobre ukazane, ako mozno umiestnovat viac obrazkov vedla seba s
roznymi kombinaciami popisov k obrazkom.  Pre pisanie odbornych
"camera ready" textov skvela vec!
Myslim, ze posledna verzia 1.7 z 11.2.1996 este v Brne nie je, ale sa
tam coskoro urcite objavi. Ja som si ju stiahol z  ftp.tex.ac.uk.

Zdravi

                                        Vaclav Ocelik