cslatex v unixu

Jan Redl honza at ferda.kolej.mff.cuni.cz
Tue Feb 13 16:37:18 CET 1996

> : > :  nevim jak rici cslatexu 95 pro unix aby pracoval s ceskymi fonty
> : > :  Po vlozeni  \usepackage[IL2]{input-en} tam akcenty byly
> : > :  ale typu "i" s teckou i carkou. Instalaci jsem provedl presne
> : > :  dle instrukci (tj rozbalit a vygenerovat format). V plainu
> : > :  zadne problemy nejsou.
> :
> : > Zkuste \usepackage[latin2]{inputenc}
> :
> : Zkusil jsem, bohuzel to neproslo nebot v distribuci neni soubor
> : co by se jmenoval  latin2.def
> Napiste

> [...]

Stahl jsem  ...  a vysledek?

LaTeX Warning: You have requested release `1995/12/01' of LaTeX,
               but only release `1994/12/01' is available.

..a spousta chyb typu:

! Undefined control sequence.
^^e9->\@tabacckludge
                     'e
l.42 ...{chapter}{Seznam pou^^beit^^e9 literatury}

vysledek pak vypada tak, ze pred kazdym carkovanym pismenkem je
apostrof a pak nasleduje pismenko bez akcentu.

                                              Honza Redl