cslatex v unixu

Petr Sojka sojka at daeron.fi.muni.cz
Tue Feb 13 13:07:15 CET 1996

"Jan Redl wrote:"
:
: > :  nevim jak rici cslatexu 95 pro unix aby pracoval s ceskymi fonty
: > :
: > :  kdyz jsem vzal dokument tak jak byl (z predchozi verze pro dos)
: > :  a prohnal cslatexem nebyly tam pri prohlizeni v  xdvi akcentovane
: > :  znaky. Po vlozeni  \usepackage[IL2]{input-en} tam akcenty byly
: > :  ale typu "i" s teckou i carkou. Instalaci jsem provedl presne
: > :  dle instrukci (tj rozbalit a vygenerovat format). V plainu
: > :  zadne problemy nejsou.
:
: > Zkuste \usepackage[latin2]{inputenc}
:
: Zkusil jsem, bohuzel to neproslo nebot v distribuci neni soubor
: co by se jmenoval  latin2.def
Napiste

tex inputenc.ins

a soubor se Vam vygeneruje.
Nebo si ho stahnete z
ftp.muni.cz/pub/tex/CTAN/macros/latex/unpacked/latin2.def

Zdravi
Petr Sojka

: jsou tam pouze IL2enc.def KOIenc.def XL2enc.def
: Zkousel jsem tedy \usepackage[IL2enc]{inputenc} - vysledek byl
: stejny jako pri \usepackage[IL2]{input-en} tedy dvojite akcenty u "i"
:
:
:                                              Honza Redl