opat TexMex pod Win95

Tomas Bahnik TOMAS.BAHNIK at vslib.cz
Tue Feb 6 15:59:53 CET 1996

> Zdravim,
> vdaka za radu ohladne ctl3d - po nakopirovani do systemu sa TexMex
> rozbehol.
>
> Mam vsak dalsie problemy :
>
> 1. po spusteni 'texovania' sa mi vypise hlaska
>
> --- Must increase the trie size
> (Fatal format file error; I'm stymied)
>
> Skusal som kadeco, ale hlaska je prekliato rovnaka. (pred casom
> mi uz TexMex behal, ale musel som formatovat disk a teraz ho neviem
> nastavit)
Ja jsem to ve verzi TeXMeXu z 26.9. 95 (pod Win3.1) odstranil
nastavenim
v Option/TeX/Specific  hyphenation pattern (trie size) (posledni
radek) volbou
hodnoty vyssi, nez je hodnota parametru \mt pouzita pri inicializaci
formatu. Myslim ze v CsTexu96 to je pro Latex \mt=25000 a pro Plain
15000. Nebo to lze napsat do prikazove radky primo.

                                                Tomas Bahnik