opat TexMex pod Win95

Ivan Kohutek kohutek at linux1.saske.sk
Tue Feb 6 15:13:11 CET 1996

Zdravim,
vdaka za radu ohladne ctl3d - po nakopirovani do systemu sa TexMex
rozbehol.

Mam vsak dalsie problemy :

1. po spusteni 'texovania' sa mi vypise hlaska

--- Must increase the trie size
(Fatal format file error; I'm stymied)

Skusal som kadeco, ale hlaska je prekliato rovnaka. (pred casom
mi uz TexMex behal, ale musel som formatovat disk a teraz ho neviem
nastavit)

2. v Options/Editor/Font som chcel nastavit Font: Arial
                                            Script: Central European
Po potvrdeni sa mi vsak stale nastavi Script:Western.
Poradi mi niekto, ako to vyriesit, pripadne ako inym sposobom
donutit TexMex, aby zobrazoval aj nase znaky (najlepsie v Latin2).
(riesenie typu dat do config.sys a autoexec.bat prislusne ovladace
pre 852 tiez nie je najhorsie, dokonca mi aj fungovalo, ale moj
pocitac sa s onymi ovladacmi nema rad a pada - bolo to uz pred
Windows95, je to aj teraz)

Za pomoc vopred dakujem.

                                         Ivan Kohutek
=======================================================================Ustav materialoveho vyskumu          E-mail: kohutek at linux1.saske.sk
Slovenska akademia vied              Tel   : ++42-95-381 15
Watsonova 47                         Fax   : ++42-95-371 08
043 53 Kosice
Slovenska republika