Konvertor do PS

Jiri Kosek Xkosj06 at vse.cz
Thu Dec 12 13:51:39 CET 1996

In article <199612121108.MAA13151 at ns.felk.cvut.cz> you write:
>From: hle10uf at axpsu.fpf.slu.cz (Stanislav Hledik)
>Subject: Konvertor do PS
>Date: 12 Dec 1996 12:08:59 +0100

>Vazeni TeXisti,

>     mohli byste mi poradit nejaky dostupny software pro konverzi bitmap
>do PostScriptu? Mame sice Adobe Photoshop 3.0, ale to mi na mem
>neprilis vykonnem pocitaci asi behat nebude.

Ja mam dobre zkusenosti s programem GWS -- Graphics Workshop (je to tusim
shareware nebo freeware). Umi konvertovat snad vsechny bezne bitmapove
formaty do EPS. Tu samou moznost nabizi i PaintShop Pro, ale z vlastni
zkusenosti vam ho nedoporucuji, protoze nejake obrazky zkomoli.

Jiri Kosek

  Jiri Kosek                        University of Economics, Prague
  Podolska 761/112                           e-mail: xkosj06 at vse.cz
  147 00 Prague 4, Czech Republic      http://manes.vse.cz/~xkosj06