Konvertor do PS

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Thu Dec 12 13:09:27 CET 1996

At 12:35 12.12.1996 +0100, you wrote:

>Pokud behate pod UNIXem, podivejte se po baliku NetPBM, neni sice
>nejnovejsi, ale sa se pouzit.
>
>-- JP

a pokud pod DOSem nebo W3.x (coz je u malo vykonneho stroje
pravdepodobnejsi), zkuste pouzit sharewarovy PrintGF. Bude k nalezeni na
siti (snad ftp://ftp.vse.cz/pub/simtel/msdos/printer/pgf....zip).
Umi zobrazit, tisknout ci prevadet vetsinu bitmapovych formatu m.j. i do
.PS a bude vam behat asi na cemkoliv vcetne 286.

                                                    Lubos Kloc