Implicitni kerny

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Thu Dec 12 13:46:48 CET 1996

On Wed, 11 Dec 1996, Ondrej Koala Vacha wrote:

> Jediny zpusob, ktery se s prolozenim vyrovna opravdu se cti,
> je vyroba nove metriky. Tento zpusob splnuje vsechny pozadavky.
> Nevim, jak tfm vyrabite vy, ale ja jsem tento problem jiz nekolikrat
> resil. Da se to udelat mirnym zasahem do afm2tfm, nebo rovnez
> mirnym znasilnenim fontinstu. To pokud jsou to pfb fonty.
> Pokud mate zajem, mohu poslouzit.
> Pokud je to metafont, pak staci mirne uravit mf zdroj.

Lze to i bez zasahu do MF zdroje. Staci programem tftopl prevest tfm do
lidske podoby, ten zkopirovat jednoduchym programem, ktery navic vsechny
udaje typu:

   (CHARWD R nnn)

upravi tak, ze nnn (racionalni cislo) vynasobi vhodnou konstantou, napr.
1.05. Takovy program lze napsat i v TeXu, ale v C(++) nebo v REXXu to
pujde snaze. Vysledek pak zkonvertujete zpet programem pltotf. Obdobne
lze modifikovat vf pomoci vftovp, konverze identickym programem a vptovf.
Konverzni programek v REXXu, C(++), Pascalu, Basicu... lze napsat behem
10 minut.

> Toto reseni neni sice zcela trivialni, ale pokud tokoveho textu mate vic,
> urcite se vyplati.
>
> --
> Ondrej Koala Vacha
> Czech and Slovak TeX User Group
> Masaryk University, Faculty of Informatics, Brno
> e-mail: orders at cstug.cz, koala at fi.muni.cz

                              Zdenek Wagner______/

Due to frequent problems with Windows NT Mail Server
I started to use new address: wagner at mbox.cesnet.cz

I will continue reading messages at wagner at icpf.cas.cz
if I ever receive them...