problem s \tt

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed Dec 11 11:48:23 CET 1996

> Dobry den,
>
>     pri psani jsem narazil na nasledujici problem. Potrebuju napsat
> max_value ve fontu tt, ale {\tt max\_ value} mi napise neco hrozneho
> (podtrzitko zasahuje jeste i do pismenka v). Nevite co s tim??
>
>     Dekuji
>
> Petr Kacenka

\_ je daco, co je naprogramovane. Ked si zvacsite na obrazovke vsimnete si,
ze ta ciara je tensia nez pismena. Pri pismene v (ked nasleduje za \_) to
dava dobry vysledok, ale napr: max\_max uz je zle, lebo ciara ide az do m.
Pri niektorych kombinaciach je to naozaj zle.

Jednoducho pouzite \tt max\char95max a vsetky kombinacie budu obstojne.

                          ladislav bitto
                          geoflabi at savba.sk