problem s \tt

Toma? Hala (tel. 42-5-45132053) THALA at pef.vszbr.cz
Wed Dec 11 11:37:40 CET 1996

>     pri psani jsem narazil na nasledujici problem. Potrebuju napsat
> max_value ve fontu tt, ale {\tt max\_ value} mi napise neco hrozneho
> (podtrzitko zasahuje jeste i do pismenka v). Nevite co s tim??

Pane kolego,

podle me podtrzitko nezasahuje "DO" znaku V, ale tesne "K" znaku V.
Domnivam se, ze ten problem je zpusoben definici meziznakove mezery
za znakem "podtrzitko". Podle me je nulova. Srovnejte napriklad se
znakem "pomlcka". Kdyz napisete nekolikaradkovy text fontem \tt
(cstt10, pracuji v LaTeXu), tak se text rozhodi - sloupce nebudou pod
sebou - na rozdil od textu, kde pouzijete pomlcku.

Pokud netrvate na obrazu znaku "podtrzitko" a stacil by vam znak
vypadajici jako "pomlcka", ovsem umisteny kousek pod pozici
"podtrzitka", pak zkuste pouzit nikoliv \tt, ale \verb.

Prikladam experimentalni text.

{\tt max.value} \\
{\tt max-value} \\
{\tt max--value} \\
{\tt max---value} \\
{\tt max\_value} \\
{\tt max\_\_value} \\
{\tt max\_\_\_value} \\
{\verb^max-value^} \\
{\verb^max_value^} - to je to, o cem pisi\\

Zdravi

Tomas Hala