problem s \tt

Martin Kucera KUCERA at matnw.upol.cz
Wed Dec 11 11:06:22 CET 1996

>     pri psani jsem narazil na nasledujici problem. Potrebuju napsat
> max_value ve fontu tt, ale {\tt max\_ value} mi napise neco hrozneho
> (podtrzitko zasahuje jeste i do pismenka v). Nevite co s tim??

Mohl bys trochu specifikovat? Prave jsem v plainu zkusil
{\tt max\_value}
{\tt max\_ value}
{\tt max{\_}value}

Prvni a treti pripad jsou totozne a vypadaji takto:
max_value
druhy vypada takto:
max_ value

Rozhodne ani jednou podtrzitko nikam nepresahuje.
Totez jsem zkusil v LaTeXu se stejnym vysledkem.
Takze kde je chyba, me opravdu nenapada.

*       (   ||   )                    Martin Kucera                 *
*        \/~||~\/                     KAG PrF UP Olomouc            *
*           ||                        Czech republic                *
*           ||                        kuceram at risc.upol.cz          *