problem s \tt

Michal Kubecek kubecek at karlin.mff.cuni.cz
Wed Dec 11 10:38:28 CET 1996

>     pri psani jsem narazil na nasledujici problem. Potrebuju napsat
> max_value ve fontu tt, ale {\tt max\_ value} mi napise neco hrozneho
> (podtrzitko zasahuje jeste i do pismenka v). Nevite co s tim??

Prvni pomoc:  {\tt max\_{}value}, nevypada to nejhur.
Jinak by mohlo pomoci treba
{\tt max\hbox to 1em{\hrulefill}}
(pripadne zmenit vysku toho hrulefill, dat dovnitr boxu male mezirky
okolo atd.); druhe reseni nemam vyzkousene, takze napr. nevim, jestli
'1em' pri nastavenem c?tt fontu je skutecne sirka znaku. Jinak by slo
dat jedno pismeno do hboxu a zmerit ho.

                                                       Michal Kubecek