Problem s footnotes v LaTeXu.

Petr Prikryl prikryl at fee.vutbr.cz
Tue Dec 10 10:07:03 CET 1996

Michal Rada (rada at menza.mff.cuni.cz) wrote:

>chtel jsem napsat jeden text normalne na A4 v LaTeXu. Zabral asi pul
>stranky. Kdyz jsem nenastavoval textheight ani jine parametry, tak mi
>footnotes hodil nekam do tri ctvrtin stranky misto nakonec. Kdyz jsem
>nastavil textheight na 290 mm, tak mi pro jistotu zadne footnotes
>neudelal.

Vzhledem k tomu, ze rozmer A4 je na vysku 297 mm, tak se ani nedivim,
ze se nic nevytisklo. Okraje nevytiskne tiskarna. Zkusil bych

\documentclass[a4paper]{article}
               ^^^^^^^ ale mozna budete prece jen zvetsit rozmer
tela textu -- radeji tedy mene nez 290 mm.
--
Petr Prikryl (prikryl at dcse.fee.vutbr.cz) TU of Brno, Dept. of Comp. Sci. & EE
tel. +42-(0)5-7275 218      http://www.fee.vutbr.cz/UIVT/prikryl/Welcome.html