Problem s ruznou siri stranek

Ondrej Koala Vacha koala at fi.muni.cz
Mon Dec 9 12:45:29 CET 1996

>  >
>  >Ukladat odstavce do token registru je cesta k jakemusi reseni vcetne
>  >insertu. Tedy: na konci odstavce se zavola \output. Zjisti se kolik
>  >mista zbyva. Vse se uschova a odstavec, ktery se ma sazet, se vysadi
>  >na dalsi stranku tak, aby byl ve stejne pozici jako by byl na te stare.
>  >TeX mu nachysta prislusny insert. Nyni tedy zname kolik mista nam na strance
>  >zbyva (puvodni misto-inserty). Stranku zahodime, nastavime \hang...
>  >a pokracujeme dale. Neni to sice reseni zcela obecne (odstavec
> [...]

Mozna jsem to vylozil prilis zbezne. Zkusim znovu:
jsem na nejakem miste stranky a mam sazet odstavec v token.
Vse uschovam (tj. neuplnou stranku+dosavadni inserty) a necham
zalomit odstavec v token na takovem miste stranky tak,
abych dostal odpovidajici insert. Ten si uschovam, stranku (s tim odstavcem)
zahodim. Ted mam vse potrebne k sazbe odstavce v token:
kolik uz mam na strance a jake ten odstavec ma inserty. Musim
mit zasobnik jiz nalamaneho textu + zasobnik insertu.
Je tomu ted rozumet?
Samozrejme, pokud odstavec lamu definitivne, tj. po druhe, jeho insert
(jehoz velikost znam) bud pouziji a ten stary zahodim, nebo opacne.

--
Ondrej Koala Vacha