Problem s ruznou siri stranek

arnost arnost at uivt.cas.cz
Mon Dec 9 11:05:14 CET 1996

 >Sender: owner-csTeX at cs.felk.cvut.cz
 >Date: Sun, 8 Dec 1996 23:11:00 +0100
 >From: Ondrej Koala Vacha <koala at fi.muni.cz>

 >Jak se tim obejde mechanismu strankoveho zlomu? Copak tu stranku
 >uz nelame TeX ale nejaky vsplit?

no moje reseni (asi pred tydnem) to tak delalo, vystupni rutine se
predaval pouze \vbox s uz nalamanou strankou (vcetne
insertu). Uznavam, ze je to dost spinave reseni, navic jsem vsechno
nevychytal (jako ty marky a cislovani poznamek pod carou), ale
potreboval jsem to dost rychle a nechtelo se mi to z estetickych
duvodu delat cele rucne.

arnost