\pagestyle{empty} a \tableofcontents

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Tue Dec 3 20:01:05 CET 1996

Petr Mikulik pise:

>  Dobry den,
>v Latexu(2e) chci vyhodit standardni cislovani stranek (pouzivam fancy
>headings). Ovsem pri pouziti napr. nasledujiciho kodu:
>
>\documentclass[12pt]{report}
>\pagestyle{empty}      % necisluj stranky!
>\begin{document}
>\tableofcontents
>\chapter{Neznalek ve Slunecnim meste}
>Neznalek ma hlad.
>\newpage
>Neznalek nema hlad.
>\end{document}
>
>se mi stranky s Obsahem i s Chapter (a tez s Bibliography...) ocisluji. Co
> [...]

Problem je v tom, ze \chapter  si implicitne nastavuje
\thispagestyle{plain}, proto je nutne bud prepsat ve vlastnim stylu
patricnou definici okopirovanou jako blok z LATEX.TEX anebo po kazdem
volani makra \chapter psat jeste \thispagestyle{empty}, ktere bude mit
vetsi silu nez implicitni nastaveni.

Podobne je tomu i s obsahem, akorat si ted nepamatuju, zda se v
makrech souvisejicich s \tableofcontents nastavuje
\thispagestyle{plain} nebo \pagestyle{plain}, ale to uz neni tak
dulezite. Horsi je, ze zde nepomuze prenastaveni page stylu po
\tableofcontents, protoze pokud je vystupnich stran obsahu vytvoreno
vice, nemuze se zmena promitnout zpetne. Pokud ma tedy vas obsah vice
stran nez jednu, zkuste pridat \thispagestyle{empty} a
\pagestyle{empty} primo na zacatek souboru *.toc. Potom samozrejme
musite pridat do preambule prikaz \nofiles, aby se vam uz dalsi *.toc
nevytvarel a neprepisoval. Samozrejme i tady je mozno prekopirovat
si do sveho stylu Lamportova makra a upravit je (asi nejjednodussi).

Antonin Strejc

J  Ing. Antonin Strejc    (strejc at vc.cvut.cz)   Phone: +42-2-24352938
L  Czech Technical University in Prague              Computing Centre
L  Czech Republic                            Zikova 4, 166 35 Praha 6