Problem s footnotes v LaTeXu.

Michal Rada rada at menza.mff.cuni.cz
Mon Dec 9 10:50:26 CET 1996

Vazeni TeXiste,

chtel jsem napsat jeden text normalne na A4 v LaTeXu. Zabral asi pul
stranky. Kdyz jsem nenastavoval textheight ani jine parametry, tak mi
footnotes hodil nekam do tri ctvrtin stranky misto nakonec. Kdyz jsem
nastavil textheight na 290 mm, tak mi pro jistotu zadne footnotes
neudelal. Zkusil jsem jeste pouzit \footnotemark a \footnotetext, ale
\footnotetext to proste ignorovalo.
   Mohl by mi nekdo poradit, jak to mohu udelat? (Mozna, ze mam
\footnotetext na spatnem miste v textu, nebo spatne nastaveny
\textheight. Jak to tedy mam nastavit? )

Dekuji za odpoved,

                                                Michal R.

    *                                                          *
    *      Michal Rada          Matematicko-fyzikalni fakulta  *
    *      pokoj B 608              University Karlovy         *
    *   Kolej 17.listopadu         Ke Karlovu 5, Praha 2       *
    *    182 00, Praha 8             obor Informatika          *
    *   Telefon: O2/855 10 40-49  linka 135                    *
    *   E-mail: michael at mail.kolej.mff.cuni.cz                 *
    *           rada at menza.mff.cuni.cz                         *
    *   WWW   : http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael          *