headings v LaTeXu + pomaly ghostscript

Jiri Hospodka Ing. K331 HOSPODKA at feld.cvut.cz
Tue Aug 13 15:16:29 CEST 1996

> Neni mi jasne, jake jsou vase predstavy. Cislo stranky vysunute za
> okraj textu?  Nebylo by vhodne pouzit \lrbox? (Viz. LaTeXbook nebo The
> LaTeX Companion, dodatek A.)

Predstava je asi nasledujici (podobne jako je tomu v TeXbooku s
touto modifikaci):

                toto jsou zamyslena headings sude liche strany
                         /           \
                       /               \
2   1.1: Nazev 1. podkap.                Kapitola 1: Nazev 1. kap.   3
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX      XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX      XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
         TEXT DRUHE STRANY                 TEXT TRETI STRANY
       PRVNI KAPITOLY A PRVNI                PRVNI KAPITOLY
            PODKAPITOLY               XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX      XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX      XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Text headings je \it a cisla stran \bf

> Jan Dvorak

                         Jiri Hospodka