Kodovani?

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Wed Apr 24 11:18:05 CEST 1996

On Tue, 23 Apr 1996 12:50:04 +0200, Lukas Petrlik wrote:
>1) Vzdycky jsem se domnival, ze en-dash je uzsi nez em-dash, nicmene v
>CSTOCS (tabulky 1250, 1252, mac, macce) i v RFC 1345 (pro Macovske fonty) je
>to obracene, nez vidim napr. z vypisu fontu (Windows: Arial CE, Courier New
>CE; Mac: Times CE).

Verze CSTOCS kterou mam na svem pocitaci (z distribuce CsTeXu 94) umi podle
dokumentace nasledujici kody:

Kodovani souboru:  0 - sedmi-bitovy text obsahujici TeXova ridici slova
                       pro akcentovana pismena
                   1 - kod bratri Kamenickych
                   2 - kod PC-Latin 2
                   3 - kod ISO-Latin 2
                   4 - kod KOI8
                   5 - kod IBM stranka 852
                   6 - kodovani z Corku

Nahledl jsem do nove distribuce a zda se mi, ze tam je stejna verze jakou
uz mam. Z uvedeneho citatu ale soudim, ze existuje i verze, ktera umi i
Wokenni a Macovske kodovani. Je-li tomu tak (verze pro DOS), kde se da
najit?
                                          Za kazdy tip dekuji,

                                                             Lubos Kloc
kloc at ipm.cz