ldots v LaTeX2e

Miroslav Dont dont at math.feld.cvut.cz
Tue Apr 9 11:46:06 CEST 1996

On Tue, 9 Apr 1996, Petr Kucera wrote:

> Vazeni pratele TeXiste!
>
>         Mam jeden takovy problem s ldots v LaTeX2e, a to takovy, ze kdyz zde
> pouziji nejake makro v nemz se vyskytuje ldots, tak pri prekladu czlatexem
> se na tomto miste ohlasi chybove hlaseni a pri prohlizeni dvi souboru tam 3
> tecky samozrejme nejsou.
>
>         Mohl by mi nekdo, prosim, poradit co bych s tim mohl udelat?
>
>         Predem dekuji.
>
>                 S pozdravem Petr Kucera.

Pred nekolika mesici (jiz si nepamatuji presne)
jsem byl zdesen, kdyz jsem narazil na totez. Jak
jsem zjistil, jednalo se o to, ze ceska verze l2e
byla delana pro jednu verzi LaTeXu2e, ale na siti
se mezitim objevila druha, pod niz potom nastala
ta hruza, ze nefungovalo \ldots (ani \cdots).
Neprijemne bylo to, ze ona verze LaTeXu, pro
kterou bylo pocesteni udelano jiz na siti nebyla
a nebyla ani soucasti distribuce CSTeXu. V soucasne
dobe je distribuce CSTeXu v poradku (a obsahuje take
prislusnou verzi LaTeXu2e).
Jako reseni mohu pouze poradit stahnout si znova
soucasnou verzi CSTeXu a znova nainstalovat.

Vesele TeXovani preje M. Dont