Diplomova prace

Tomas Antar Holub holub1 at ody.zcu.cz
Fri Apr 12 10:15:48 CEST 1996

  Vazeni pratele - uzivatele systemu TeX !

  Obracim se na vas s nasledujici prosbou. Obsahem moji diplomove prace je
vytvoreni konfigurovatelneho editoru pro prostredi LaTeX s uzivatelskou
podporou. Proste, aby to bylo user-friendly.
  Nyni mam vytvorenu prvni beta verzi a rad bych ji otestoval. A to je prave
ta moje prosba. Vyse zmineny editor jsem umistil do adresare INCOME na
serveru cs.felk.cvut.cz. Je zde pod nazvem DIPLOM.ZIP, nebo pro ty, co
chteji videt neco hezciho pri rozbalovani jsem tam take dal
samorozbalovaci archiv EDIT_SFX.EXE. Byl bych vam velice zavazan,
kdybyste jej vyzkouseli a poslali mi sve pripominky a namety.
Jednoduchy navod je soucasti archivu.

  Predem DEKUJI za jakoukoliv pripominku, velice mi to pomuze pri dokonceni
me diplomove prace.

                                            Tomas Holub

                                    email:  holub1 at ody.zcu.cz