PostScript

Petr Kucera pkucera at hunter.math.muni.cz
Mon Apr 22 11:12:09 CEST 1996

Zdravim vsechny TeXisty!

        Vazeni pratele, mam hned nekolik takovych dotazu, a to:

1) Kde by se dal sehnat nejaky manual k PostScriptu v jakemkoliv tvaru.

2) Jak by se dal v PostScriptu napsat text na nekolik radku, aby se vypsal i
s jeho "stinem". Jde mi spise o to, do jakeho boxu si mam ulozit dany text.
Napriklad: /setbox0=/?box{ten zmineny text ...}/dp0=0pt /ht0=0pt
           /special{ps: 0 setgray}/vglue-8pt
           /copy0
           /special{ps: 0.7 setgray}/vglue-2pt
           /hskip4pt /copy0
           /special{ps: 0 setgray}/vglue-24pt
Omlouvam se, ze jsem pouzil "/", ale na teto klavesnici jsem nenasel
backslash. Dekuji za pochopeni.

3) Dale bych se chtel zeptat, jak si mohu preddefinovat nejake prostredi,
ktere by pri zadani nejakeho prikazu, napr. /item vypsalo: "Uloha *:", kde *
znaci cislo ulohy. (Automaticky by vypisovalo poradi ulohy.)

                  * cele jmeno: Petr Kucera                 *
                  * telefon   : 05/44 23 13 53              *
                  * E-mail    : pkucera at hunter.math.muni.cz *
                  * Vek       : Kazdym rokem se meni        *