Pismenka hore nohami.

Anton Surda fyzisurd at savba.savba.sk
Fri Oct 27 13:04:04 CET 1995

> Prosim, neviete niekto, ako sa da v LaTeXu vytlacit riesenie nejakej
> hadanky "hore nohami"
> Skratka cast textu by som potreboval prevratit hore nohami ( a este
> aj obratit smer - zprava do lava). Neviete ako sa to da urobit?
> Bohuzial zatial som nie tak zdatny, aby som to zvladol sam.
>
>             Dakujem pekne.
>                         Riso Balogh.
>                         balogh at elf.stuba.sk

Ak nemate Postscript mozete si tiez vyrobit bitovu mapu obratenu hore nohami
pomocou dvidrv a nasunut ju na dane  miesto skusmo niecim ako
\vbox to 0pt{\vss\vskip ycm\hbox to0pt{\hss\hskip xcm
\special{em: graph meno.msp}\hss}\vss}
Chce to trochu trpezlivosti. Na prvy pokus bude obrateny text asi niekde
mimo obrazovky.

Anton Surda