Pismenka hore nohami.

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri Oct 27 12:51:58 CET 1995

> Prosim, neviete niekto, ako sa da v LaTeXu vytlacit riesenie nejakej
> hadanky "hore nohami"
> Skratka cast textu by som potreboval prevratit hore nohami ( a este
> aj obratit smer - zprava do lava). Neviete ako sa to da urobit?
> Bohuzial zatial som nie tak zdatny, aby som to zvladol sam.

Pokud pouzivate latex2e, doporucuji pouzit package graphics nebo graphicx,
vse je tam pripravene (v dokumentaci jsou ukazky). Je ovsem treba pouzit
vystupni zarizeni, ktere umi provest otoceni, nejlepe asi dvips driver,
ktery vyrobi postscriptovy vystup. Pomoci ghostscriptu je mozne vysledek
snadno tisknout i na nepostscriptove tiskarne (treba i jehlickove), popr.
i prohlizet na obrazovce (doporucuji soubor psview.zip, je na ftp.muni.cz
v \pub\tex\local\ps).
                                            Jaromir Kuben