Trzni logika (Re: TeX a preemptivni multitasking)

Jan Kasprzak kas at muni.cz
Thu Oct 26 18:35:22 CET 1995

: Vcera jsem to zkousel v OS/2 Warp 3.0 na 486DX2 66MHz 16MB RAM pri sooucasne
: editaci souboru vetsiho nez 1MB. Doba zpracovani byla 2 min 25s. Mezi 8MB a
: 16MB by nemel byt velky rozdil, projevi se to urcite pri pouziti prohlizece
: dvipm pri velkem rozliseni, nebot dvipm sam vyzaduje hodne pameti. Take jsem
: kdysi editoval soucasne dva 8MB soubory s okamzitou odezvou na rolovani
: obrazovky, coz by s 8MH RAM samozrejme melo vyrazne zpozdeni.

	Muj vysledek: Linux, 486DX2/66, 16M RAM: tex texbook
celkovy cas 1:20 -- 1:30 (delal jsem vic pokusu), v prumeru
85% CPU time. No, abych nezapomnel: Na te masine bezely X
s nekolika xtermy a jedno ftp pres 14.4 kbps PPP spojeni.
S nezatizenym systemem se da dosahnout tak 1:20.

	Jeste poslu vysledek s DX2/80, az se k ni dostanu.
A mozna taky vysledek s mensi RAM, pokud se mi bude chtit prebootovat ;-)

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak  | mailto:kas at ics.muni.cz | http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[ Student of Informatics, Faculty of Informatics, Masaryk University ]]]]