Prekodovani PS fontu

Jiri Osoba student K334 OSOBA at feld.cvut.cz
Tue Oct 24 11:17:25 CET 1995

Vazeni pratele, mam nasledujici problem:

Mam AFM a PFB soubory od fontu (CS Windows). Jejich kodovani je
odlisne. Prevedl jsem je (a zaroven prekodoval, to jde) do METAFONTu
pro pouziti v TeXu. Nyni bych je chtel prekodovat v samotnem PS
(abych je mohl posilat do PS zarizeni). Nechce se mi to delat pres VF
(tuto metodu mi nenabizejte. Umim ji, vyzkousel jsem ji a nevyhovuje
mi, protoze MF pak musi byt kodovat v puvodnim jako PFB a DVIWIN,
ktery pouzivam, zatim neumi VF. Nehlede na to, ze to je spousta
souboru navic (ja mam nejradeji jenom MF)). Verim, ze je mozne
prekodovat samotny PS font v AFM a PFB (PFA, PS). Uz jsem to chtel
delat sam, ale pak jsem si rekl, ze urcite neco takoveho existuje.
Prosim tedy, vite nekdo o programu (MS-DOS), kteremu dam vstupni
font, vystupni font a nejakou prekodovaci tabulku a on to ucini ???

Dekuji.
                                            Osi