CS fonty se Sauterem

Cyril Fischer pcontri at ismes.it
Thu Nov 23 15:19:58 CET 1995

> ---
>>
>Nevim, co jste vlastne upravoval. Vse jsem si behem asi 30 sekund udelal
>sam. Stacilo pridat "rule" pro mfjob a vymazat vsechny male soubory typu
>csr10.mf, vse ostatni uz je davno v aktualnich csfontech udelano.

Nespadl kazdy uceny z nebe. Jakkoli jde o jednoduchou zalezitost, je za ni
jiste netrivialni znalost programu a hodiny studia  a zkouseni. Mohli byste
(student Osi, Zdenek Wagner, pripadne oba) pro meta[font,job]ove
nezasvecence po lopate vysvetlit, jak tuto jednoduchou zalezitost provest?
Eventuelne, je-li principielne mozne tuto zazracnou funkci mfjobu suplovat
nejakym jednoduchym scriptem v unixu? Pripada mi to jako docela uzitecne
udelatko.

Diky vam obema.
   Cyril Fischer