Problemy s Win&Print

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Nov 22 10:02:17 CET 1995

> [...]
> prohlizeni dokumentace. Jedna se o program pro windows (3.x) a neumi
> tisknout nejprve liche a pak sude stranky (nebo naopak). Napadla
> mne jedna vec, jak se s tim vyporadat. Nechat to vytisknout jako
> postscript do souboru (do souboru to print manager umi, jestli to
> ale dela do postscriptu nevim, myslim si to, asi jde o naistalovani
> ovladace pro danou tiskarnu (konkrentne HP IIIP)). A pak bych to
> chtel vytisknout nejak pomoci TeXu (nepohrdu i jinym zpusobem)
> nejprve liche a pak sude stranky. Proto se ptam, jestli by mi nekdo

Pokud se Vam podari vytisknou vystup do postscriptoveho souboru
(kvalitniho, musi obsahovat tzv. Document Structuring Conventions; aspon
tam musi byt vyznaceny zacatky stran a pod), je mozne pouzit program
ghosview, coz je nadstavba programu ghostscript pod Windows. Ten umi vybrat
libovolne stranky. Oba programy je mozne najit napr. na ftp.muni.cz.
Ve Windows bude asi nejlepsi nastavit obecnou PS tiskarnu pro tisk do souboru
z Vaseho programu. Teprve v ghostview se pak zvoli HP IIIP.
Tento postup ale nema nic spolecneho s TeXem.
        Zdravi
                    Jaromir Kuben