Problemy s Win&Print

Slavek Rydval, RK KRYD5445 at novell.karlin.mff.cuni.cz
Tue Nov 21 20:01:54 CET 1995

Zdravim vsechny priznivce!
Mam problemecek... dostal se mi do ruky (na disk) jakysi program na
prohlizeni dokumentace. Jedna se o program pro windows (3.x) a neumi
tisknout nejprve liche a pak sude stranky (nebo naopak). Napadla
mne jedna vec, jak se s tim vyporadat. Nechat to vytisknout jako
postscript do souboru (do souboru to print manager umi, jestli to
ale dela do postscriptu nevim, myslim si to, asi jde o naistalovani
ovladace pro danou tiskarnu (konkrentne HP IIIP)). A pak bych to
chtel vytisknout nejak pomoci TeXu (nepohrdu i jinym zpusobem)
nejprve liche a pak sude stranky. Proto se ptam, jestli by mi nekdo
o tom mohl napsat neco vice.
Predem dekuji
       Slavek Rydval