postscript

Anton Surda fyzisurd at savba.savba.sk
Tue Nov 21 15:08:32 CET 1995

Dobry den,

na zaciatok by som sa chcel podakovat p. Horakovi za Plaincad -- je to
skutocne lepsie -- a predostriet jeden problem postscriptovym exper
tom.

Urobil som tlac obrazkov z Wordu do Postscriptu (do suboru) (export do EPS mi
neponukal). Vzniknute subory som bez problemov vytlacil, potom vtiahol ako EPS do
Texu, prelozil pomocou dvips, Ghostscript vsetko spravne ukazal(!!!),
ale vo vytlacenom Texovom subore miesto obrazkov boli prazdne miesta
a chybali dokonca aj headliny.  Nepomahalo ani postupne umazavamie pre mna
neznamych prikazov v Traileri. Podla prirucky Dvips staci do .ps suboru napisat
BoundingBox a pouzivat ho ako .eps, celkom to vsak tak asi nebude.

Za odpoved dakujem

Anton Surda