\Headline v plainTeXu

Petr Sojka sojka at daeron.ics.muni.cz
Wed Nov 15 21:01:15 CET 1995

"Jiri Osoba student K334 wrote:"
:
: Prosim ty, kteri nemaji radi plainTeX, aby me nedavali rady ...
: pouzivejte LaTeX ...  :-)
:
: mam takovy problem v plainTeXu: Kdyz si nadefinuji rozmer rzdcadla
: \vsize=246.2truemm (A4-2x2.54), zakazu footline(\footline{}) a dam si
: neco do hedaline{\headline{\hbox to \hsize{\hss\rm\folio\hss}}), tak
: mi to TeX vysadi NAD zrdcadlo (zatimco \footline dava do zrdcadla).
: Co mam kde nastavit (koukal jsem do plain.tex, ale nebylo mi to moc
: jasny), aby mi TeX vysadil \headline tak, aby jeho horni okraj byl na
: onech 2.54cm od hora ???  Nechci hybat s \voffsetem, pokud to nebude
: nutny.
Vhdone nastaveni \voffset by asi bylo nejprimejsi reseni,
ale dalsi moznost je si to posunout nahoru/dolu v \headline
(do \hbox u si date \vbox to ... {  .. \vss})
(tim ovsem posunete _jen_ headline).

Dalsi moznosti je si to posunout az pri tisku (dvips).

Petr Sojka
:
:                                             Osi
:
: