\Headline v plainTeXu

Jiri Osoba student K334 OSOBA at feld.cvut.cz
Wed Nov 15 20:47:05 CET 1995

Prosim ty, kteri nemaji radi plainTeX, aby me nedavali rady ...
pouzivejte LaTeX ...  :-)

mam takovy problem v plainTeXu: Kdyz si nadefinuji rozmer rzdcadla
\vsize=246.2truemm (A4-2x2.54), zakazu footline(\footline{}) a dam si
neco do hedaline{\headline{\hbox to \hsize{\hss\rm\folio\hss}}), tak
mi to TeX vysadi NAD zrdcadlo (zatimco \footline dava do zrdcadla).
Co mam kde nastavit (koukal jsem do plain.tex, ale nebylo mi to moc
jasny), aby mi TeX vysadil \headline tak, aby jeho horni okraj byl na
onech 2.54cm od hora ???  Nechci hybat s \voffsetem, pokud to nebude
nutny.

                                            Osi