TeX pro Windows

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Wed Nov 15 11:35:58 CET 1995

At 10:14 15.11.1995 +0100, you wrote:
>Mam takovy (maly) problem, mozna by to mohl vedet pan Krob.
>
>Pracuji s emTeXem pro Windows, mam udelanou vlastni konfiguraci, kde
>samotny text pisu v NotePadu (Poznamkovem bloku), emTeX mi bezi na
>pozadi v DOSovem okne v jiste .BATce, ktera ceka, az se zmeni soubor
>a potom na nej posle emTeX a v dalsim okne mam DVIWIN. Vsechno to
>chodi docela dobre.
>
>Nyni jsem zjistil, ze emTeX je mozno poustet i ve Windows okne - pres
>RSXWIN. To by bylo, myslim, lepsi, protoze bych setril DOSovou
>kapacitu Windows (napr. pro lepsi editor (QEdit, ...)).

> [...]
Texmex (TeXovy shell pro windows a editor dosti dobrych vlastnosti) a Dviwin
si v tomto ohledu rozumi velmi dobre. Preklad se sice spousti rucne, ale
jedno klepnuti na klavesu zajisti automaticke ulozeni souboru a kompilaci.
Je mozne si nastavit nejruznejsi podminky. Mezi editorem texmexu a dviwin
funguje zcela perfektne dynamicka vymena dat (DDE), takze po probehnute
kompilaci se dviwin nastavi na naposledy zmenene misto dokumentu. A funguje
to i zpetne. Kliknuti mysi v dviwin otevre (da do popredi) editor s
odpovidajici partii textu.
K dispozici je rada dalsich pohodlnustek (rozpoznavani a dopisovani dlouhych
texovskych prikazu: staci napsat napr. \loo, \text a editor doplni ci
nabidne k vyberu doplneni celeho prikazu apod.)

Josef Krob

           Josef Krob            jokr at phil.muni.cz
                                 jokr at manwe.phil.muni.cz