TeX pro Windows

Jiri Osoba student K334 OSOBA at feld.cvut.cz
Wed Nov 15 10:14:42 CET 1995

Mam takovy (maly) problem, mozna by to mohl vedet pan Krob.

Pracuji s emTeXem pro Windows, mam udelanou vlastni konfiguraci, kde
samotny text pisu v NotePadu (Poznamkovem bloku), emTeX mi bezi na
pozadi v DOSovem okne v jiste .BATce, ktera ceka, az se zmeni soubor
a potom na nej posle emTeX a v dalsim okne mam DVIWIN. Vsechno to
chodi docela dobre.

Nyni jsem zjistil, ze emTeX je mozno poustet i ve Windows okne - pres
RSXWIN. To by bylo, myslim, lepsi, protoze bych setril DOSovou
kapacitu Windows (napr. pro lepsi editor (QEdit, ...)).

Neresil jste nekdo tento problem ve Windows, ne v DOS-PROMPTu: cekat
ve smycce, az se zmeni nejaky soubor a potom na to postvat nejaky
program ?

                                            Osi.