Posun stranky v GhostScriptu

Jiri Polach POLACH at JH-INST.CAS.CZ
Fri Nov 3 19:28:47 CET 1995

Prosim znalce PS/GhS:

Chci  si vytisknout  jednostrankovy obrazek/schema  v PostScriptu.
Vse pracuje vyborne  az na to, ze mi ho  na spodnim okraji stranky
kousek chybi. Na hornim okraji  je naopak dost velka mezera, takze
kdyby se cely  obrazek na strance posunul asi o  2 cm, veslo by se
v pohode vsechno.  Zkousel jsem v GhS  nastavit ruzna 'media', ale
vysledky u  formatu jinych nez A4  byly spise horsi nez  lepsi. Je
mozne zaradit neco primo do  dokumentu, co by posunulo obrazek jak
vyse uvedeno ? Dekuji.

Jiri Polach

/\/\/| UFCH                                            Jiri Polach
     O                Laboratory of Elementary Collision Processes
           J. Heyrovsky Institute of Physical Chemistry, Praha, CZ