CS spellcheck, PS v matematice, Linux list

Jan Kasprzak kas at erebor.ics.muni.cz
Wed May 24 19:29:07 CEST 1995

: 3. Vsiml jsem si, ze je mezi nami stale vice tech, kteri pouzivaji Unix,
:    zejmena Linux.  Existuje nekde nejaky mailing list pro ceske/slovenske
:    uzivatele Linuxu? Jestli ne, nestalo by za to ho vytvorit ? Napiste mi,
:    staci strucne - pokud se sejde vic zajemcu, zkusil bych pozadat o jeho
:    vytvoreni.
:
	Neco takoveho bezi na maiser at mat-infnw.upol.cz,
adresa konference je linux at mat-infnw.upol.cz.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak    \   while (*p++ = *q++) ;
Student of Comp. Sc.     \                         Dennis Ritchie