carove kody EAN ?

Petr Sojka sojka at daeron.ics.muni.cz
Fri May 5 18:39:19 CEST 1995

"Jiri Vesely wrote:"
:
:   a stejnou vec ma vestavenou SmartLIB (cesky produkt). Nevim
:   samozrejme, jestli pro tyto potreby dodrzeli normu, ale
:   predpokladam, ze ano.
Normu na jakemkoliv zarizeni s nizsim rozlisenim
(bezne tiskarny, i laserove) nelze dodrzet, nebot povolene
tolerance jsou v mikronech ($2\mu m$). Na tom nic nemeni skutecnost,
ze technika tisku (ofset, sitotisk) vysledek ovlivni v radu
10 az 100 mikronu. Proto pri zadani kodu je treba zadat
take redukce odpovidajici pouzite technice tisku.
Jina vec je, ze tolerance ctecek je takova, ze klidne (a dobre)
z pomerne velke vzdalenosti
prectou kod vytisteny jehlickou a nalepeny samolepkou na
ovalnou lekovku.

:   Zdravi
:   -*jvesely-
:
: > Chtel bych na obalku knizky zaradit carovy kod EAN a narazil jsem na tyto
: > problemy:
: >
: > - Zjistil jsem, ze to dela GRAFOTECHNA, kam jsem take volal. Za ctyri
: > kopie kousicku filmu o rozmeru cca 5cm ctverecnich si vyuctuji zhruba
: > 700Kc. To mi pripada prilis mnoho.
Zato to maji zmerene na mikrony nejakym statisicovym zarizenim.
Pokud nekdo ten certifikat o zmereni ozeli a staci mu .eps ci film
zhruba za polovic,
muzu mu poskytnout kontakt (privatne, abych nebyl narcen z komerce).

Pekny prodlouzeny vikend preje
Petr Sojka

: > - Prosim, nezna nekdo z vas onu normu, pravdepodobne CSN 77 0060,
: > pripadne by mi nemohl poradit, kde nebo jak prijit k carovym kodum levneji?
: >
: > Petr Olsak