carove kody EAN ?

Jiri Vesely jvesely at karlin.mff.cuni.cz
Fri May 5 10:40:04 CEST 1995

  Odpovidam takto, protoze to muze zajimat i ostatni. Pro Petra
  je asi nejednodussi zajit k systemakum jejich knihovny, Ti snad
  delali program, ktery to jejich knihovne umoznuje tisknout.
  Podobnou vec delal nekdo pro Pavle Krbce z UVT pro TINLIB
  a stejnou vec ma vestavenou SmartLIB (cesky produkt). Nevim
  samozrejme, jestli pro tyto potreby dodrzeli normu, ale
  predpokladam, ze ano.
  Zdravi
  -*jvesely-